Programujeme i weby

Společně s rozvojem prodeje zemědělské techniky v zahraničí a budování vlastní dealerské sítě v Evropě, nabízí Acraft Professionals své služby také v oblasti marketingu a PR. Představujeme Vám prodejní stránky českého dealera Daservis, kompletně připravené členy našeho týmu.

„Rozšíření našich původně obchodních služeb o marketing bylo logickým krokem a řešením naší potřeby, využívat právě možnosti marketingu a PR v naplňování obchodních cílů a strategií. Ukázalo se navíc, že tak jak je pro některé firmy výhodné si najmout náš tým jako externí obchodní oddělení, je pro ně výhodné využít i externích marketingových služeb,“ říká Pavel Jahoda, jednatel Acraft professionals s.r.o. a dodává: „V současnosti je firma schopna nabídnout zájemcům o spolupráci jak ucelený a komplexní balíček služeb zahrnující právě i komunikační a propagační aktivity, tak ale také i vyslyšet a realizovat jednotlivé poptávky. “

I proto společnost reagovala na poptávku ze strany Daservisu, malé české rodinné společnosti věnující se opravám a prodeji zemědělské techniky nejenom v oblasti Jižní Moravy.

„Z původního koníčku opravovat známým na dvorku jejich zemědělské stroje, jsme se vypracovali před 2 lety až do fáze, kdy jsme si pořídili dílnu, vybavení a pustili se do toho naplno. Dokud se povědomí o nás a našich službách šířilo po okolí samospádem, bylo to dobré. Postupně jsme, ale naráželi na potřebu být dohledatelní v online světě, umožnit lidem, aby o nás, a tom co děláme, věděli,“ popisuje svou motivaci Tomáš Ďásek, zakladatel Daservisu.

S poptávkou po vytvoření webu se proto obrátil na Acraft professionals s.r.o. „V první fázi spolupráce jsme si s klientem definovali, co od webu očekává a jakou má finanční představu projektu. Jakmile jsme si ujasnili mantinely spolupráce, začali jsme na tom vyšívat. Naší výhodou je, že programování a vytváření obsahu zajišťujeme indoor. Kluci z týmu navíc znají zemědělské prostředí, jeho chování a potřeby, a tak šla práce rychle,“ říká Pavel Jahoda.

Vznikl tak nový web vystavěný na platformě Wordpressu, což bylo nejefektivnější řešení z pohledu očekávané ceny zadavatele a výkonu webu. Připravili jsme strukturu webu, obsahovou stránku, responzivitu apod. Fotografie byly dodány klientem, stejně jako jeho logo. V konečné fázi se vše otestovalo, korekturovalo a nasadilo na doménu, speciálně zakoupenou pro klienta. Zadáním klienta bylo, aby jej zájemci o případné opravy, či koupi strojů mohli napřímo oslovit telefonicky, či mailem. Nemělo se tedy jednat o e-shopové řešení s přímým prodejem zboží. Což nový web splňuje.

Výsledek si můžete prohlédnout na url: www.daservis.cz

„Mimo práce s wordpressem máme znalosti a zkušenosti s programováním i vlastních webů včetně e-shopů a administrátorských rozhran, a to nejenom ze zemědělské branže,“ říká Pavel Jahoda

Z nabídky marketingových služeb, pak nabízíme strategické poradenství, konzultace, grafické práce včetně návrhu log a zpracování logomanuálů, ilustrace na zakázku, online reklamy (PPC, Sklik, soc. sítě), reklamy, soc. sítě, newslettery, propagační materiály, tiskoviny, reklamní předměty, eventy, práce s novináři a další.

Daservis - web